تیزر تلویزیونی هگز

تیزر تلویزیونی

تیزر تبلیغاتی | ساخت تیزر
هدف از ساخت و نمایش تیزر یا آگهی تبلیغاتی وارد کردن شوک به مخاطب است. زمان استاندارد برای تیزرهای تبلیغاتی معمولاً بین 15 تا 50 ثانیه است و سازندگان آگهی تلویزیونی سعی می‌کنند با ایجاد یک درام مناسب و یک قصه منسجم و هدف‌دار و با استفاده از تصاویر زیبا و تأثیر گذار و رعایت اصول گرافیکی و قاب‌بندی پیام خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما برسانند. یک تیزر خوش‌ساخت مجموعه‌ای از عوامل مختلف را در برمی‌گیرد. گاهی اوقات این اشتباه پیش می‌آید که فقط استفاده از دوربین‌های سینمایی و با کیفیت برای ساخت یک تیزر خوب کافی است اما در واقع عوامل زیادی در ساخت یک کار استاندارد موثرند که دوربین یکی از آنهاست
.
ساخت آرم استیشن
آرم استیشن به انیمیشنی گفته می‌شود که آرم یا لوگوی شرکتها و برندهای گوناگون متحرک سازی شده و با استفاده از افکت‌های نوری و گرافیکی مختلف و منتاسب با شکل و نوع آرم به جهت استفاده‌های تبلیغاتی تولید می‌شوند. آرم استیشن ها اغلب موارد استفاده‌های متنوعی داشته و از جمله وب سایت، معرفی لوگو یا آرم در ابتدای فایل های ویدویی و یا در کاتالوگ‌های دیجیتال کاربرد دارند.
موشن گرافیک
موشن گرافیک یا گرافیک متحرک یکی از انواع گرافیک کامپیوتری است که تمام مشخصات و خصوصیات گرافیکی خود را حفظ کرده و اجزاء و المان‌های آن با حرکتی طراحی شده اجرا می‌شود. موشن گرافیک می‌تواند ترکیبی از المان‌های مختلف گرافیکی باشد که در کل معنای خاصی را ایجاد می‌کنند یا به صورت یک سناریوی مستقل اجرا شود.

 

TOP طراحی و اجرا توسط شرکت هگز انجام گردیده و کلیه حقوق آن محفوظ می باشد.